2008-10-30
 21:04:15

Hmpf

Det går tyvärr inte att ladda upp bilderna från min telefon till bloggen (bilderna från gårdagens trevliga kväll med tjejerna) eftersom filformatet inte stöds. Jag får väl försöka förklara med text istället vad vi hade för oss.
Jo, vi såg såklart "Sex and the City"-filmen. Lika bra som alltid, lika rolig, romantisk och sorlig (på vissa ställen) som den har varit alla andra gånger jag har sett filmen. Innan vi satte på filmen och under filmen snackade vi en hel del. Sandra, som vi inte träffat på ett bra tag, kom ju över och det var kul att få träffas igen.
Vid halv tolv gick jag och Sandra till busshållplatsen och skulle åka hem, men sista bussen för kvällen hade gått så vi började gå hem mot mig, för jag vägrade låta henne gå hela vägen till Älvsjö station själv och sen åka kommunalt hem mitt i natten in till stan. Vi mötte Dai på vägen, han hade varit på fest i Odenplan hos "någon tjej" och nu var han alltså på väg hem. Full var han inte, vilket var tur.

Vi snackade lite med honom, men fortsatte sedan hemåt. Vi låg och pratade i dryga två timmar innan vi somnade, båda jättetrötta. Men sen vid halv elva på morgonen väcktes jag (dock inte Sandra, blev förvånad över hur hon kunde sova) av att hemtelefonen ringde. Jesper ringde och frågade efter mamma eller pappa, men jag svarade att de jobbar under dagarna så han sa att han skulle ringa senare ikväll. Så gick jag in och sov igen, men sen ringde Emilie och väckte oss. Hon kom över ett litet tag senare med brownies till oss att äta som frukost (höhö, nyttigt) och senare åkte vi till Farsta och köpte underkläder bland annat, käkade middag på McDonald's och sen följde vi Sandra till tunnelbanan.

Jag och Emilie gick runt i Farsta ett litet tag efteråt men tog sedan bussen hemåt, eller nja - Emilie skulle till Farsta IP och möta hennes Fredrik där efter hans träning och sen åka hem till honom. Jag åkte däremot med bussen hela vägen hem och nu sitter jag alltså här. Det händer ingenting ikväll tror jag, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt.
Här nedan hittade jag en rolig skylt som Vägverket vill förbjuda för att man kan misstolka den. Hur då, kanske ni tänker när ni ser den här:

Det krävs fantasi för att förstå varför Vägverket tyckte den

Den ser väl rätt oskyldig ut, varför vill man förbjuda den här skylten? Jo, men såklart att Vägverket har använt sig av en backspegel och kollat på ordet spegelvänt. Kolla här.
I backspegeln kan texten uppfattas som om det står ORALSEX,

Ja. Nu förstår ni vad jag menar. Visst, om man är så pass långsökt kan det se dumt ut, men jag tror inte att det är många som går och tänker på det. Så lite fånigt var det allt, haha.

Det var väl allt för mig, vi kanske hörs imorgon eller nåt. Ska till Fredrik under kvällen, plugga inför musikhistorieprovet och matteprovet, sen ska jag sova där, så det ser jag fram emot.
Avslutar inlägget med att lägga in den sköna låten "Tick Tick Boom" av The Hives. Förresten stäms de för låtstöld av denna låt, helsjukt. Ja ja, hoppas ni gillar den. Ciao bello!


Sandy

Det var så kul att få träffa er igen, det måste vi göra om.<3 och hahah vad jag skrattade åt ORALSEX :) massa pussar, du e redan saknad! (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: