2008-06-12
 18:28:23

Hemma igen

Ja, jag hittade något riktigt personligt till Fredrik. Till mig själv köpte jag ett lite häftigt tuggummipaket med stora röda bokstäver som sade mig ordet "HÅNGLA". Mmmm, bra om man ska försöka få ett bra hångel... ;)
Lisa själv köpte en bikiniunderdel, samma hångelpaket som mig och ett lite fräckt Sanning eller Konsekvens-spel. Det stod klart och tydligt "Elaka versionen" på förpackningen, så det lär bli kul att spela någon gång.

 

HÅNGLA-tuggummin går att köpa på Inn & Finn för 29 :- , och "SANNING ELLER KONSEKVENS - Elaka versionen" går att köpa på samma affär för 99 :- . En riktigt fyndig affär inne i stan med många roliga saker att köpa till dig själv, en familjemedlem eller någon du tycker om. Något för alla i alla smaker, helt enkelt.
Nu är klockan alltså ungefär halv sju och jag ska äta middag snart. Imorrn ska jag till Fredrik i Visättra och ge honom hans försenade present. Sen ska vi se på film på hans nya teve som han ska köpa nu ikväll.
Men vi hörs en annan gång då jag har lite mer att skriva om. Ha en bra kväll!
/N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: