2008-07-20
 21:38:41

yeeeeeeeeeeeeeeeees!

Äntligen hemma!
Efter en dryg veckas seg vistelse i Trollhättan/Göteborg åkte vi äntligen hem idag. Egentligen skulle jag ha varit hemma redan igår men pappa ångrade sig igen. Well well, lika bra. Jag är i alla fall hemma nu, och när jag kom hem packade jag direkt upp kläder plus det jag handlat där borta; en vit klänning från Sisters på tokrea för 59 :-, ett halsband med hjärta som går att öppna och sätta foton i, två böcker och den gulliga lilla "plånboken" i rosa från Guldfynd. Kände faktiskt inte för att tömma ut hela plånboken, utan lite ekonomisk måste jag ju vara eftersom jag ska spara till att köpa en telefon. Minns ni när jag skrev om den röda Sony Ericsson Walkmantelefonen W910i? Jag har ångrat mig - till färgen, alltså. Nu vill jag ha den här...

    


Många säger att det krånglar med den röda telefonens programvara, att det är mycket som har gått snett med denna eftersom den är den första W910i-modellen. Nu har de gjort om den, i andra färger dessutom, och den svarta är bättre. Och så är den ju jättesnygg, tycker jag.
Visserligen är det Kent som har designat den. Jag personligen har Kent som etta eller tvåa på min hatlista bland musikband och -artister. Men, vad gör det så länge det inte står KENT inpräntat på mobilen? Jag har själv åkt och kollat på mobilen flera gånger och jag har inte hittat det minsta spår av någon sådan ful ingravering. Dessvärre tror jag att det kan finnas några bilder, musikvideos eller låtar med Kent, men de får jag se till att radera illa kvickt. Och om det är som det brukar vara med saker som finns på telefoner från början att man inte kan radera dem så får jag väl... leva med det.
Priset på mobiltelefonen i fråga varierar, det går upp och ner som berg och dalbanor. 4395, 2495 eller 3995 kronor har jag sett lite överallt. Det gäller att hitta det lägsta så slipper jag bli så fruktansvärt pank och skuldsatt.

Äsch. Dags att avrunda och sluta snacka telefoner. Hoppas att jag får en dator när jag fyller år! Ska jag vara ärlig så tror jag att jag får en... mamma pratade om att hon och pappa håller på och kollar datorer "lagom till min födelsedag". Hey presto, låter som en present, va?

Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi! =]


Anonym

jag hade en sånn svart i ca 11 månader, men det är något fel med dens programvara oxå för den haka upp sig och tillslut så fick jag köpa en ny :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: