2009-09-07
 14:15:29

Köttbulle på ryggen (?)

Hallå.
Har lite mindre än tre timmar kvar i skolan och jag lider. Många kommer väl sluta nu antar jag. Själv har jag ett arbetspass (eller två...), gruppmöte och sen spanska kvar. Internet går lite segt, och just på den här datorn har internet inte funkat på någon vecka.
Jag har egentligen inget att göra angående projektet i skolan. Måste skriva ut bilder hemma och klistra på mitt bildkollage, sen är jag praktiskt taget klar med allting. Vad skönt det kommer att kännas när man är färdig! Men sen börjar ett nytt projekt nästa måndag också. Så man är inte helt fri.


Jaha jaha. Sitter och bara... surfar runt lite på nätet. Haha, grabbarna ser på äckliga och hemska videos på nätet. Bland annat när någon klämmer sönder en finne stor som en köttbulle på en snubbes rygg, och det kommer ut någon vit sörja... Fy fan. Jag tror nästan att jag måste spy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: