2009-09-17
 22:12:31

Teckenspråk

Hej! Ligger i sängen och av ren rastlöshet försöker jag lära mig lite enkla fraser på teckenspråk. Har bland annat lärt mig tunnelbana, buss, jag hatar dig (mycket användbart), Är du hungrig?, skidor och en del annat. Haha, kan vara till bra användning. Som ni kanske vet nu vid det här laget har det kommit två döva till vår klass som kör på teckenspråk. Underlättar ju om man lär sig lite, eftersom de inte kan kommunicera med oss. Eller jo... om man skriver på mobiltelefonen, vilket ju är en fördel men som kan bli rätt långrandigt till slut.


Ja... ska nog sova snart. Imorgon är det fredag, som sagt, så jag ska försöka hitta på något att göra. Vi hörs imorgon. Godnatt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: