2009-09-13
 11:53:08

It's too late to apologize

Hej!
Idag är det den trettonde september och jag vill passa på att gratulera alla som fyller år, däribland Malena. Grattis!
Sitter och lyssnar på musik, piggnar till lite. På torsdag har vi skolfoto, måste färga håret innan dess. Får hoppas att Emilie är ledig någon gång innan torsdag! Det är svårt att få tag på henne nuförtiden, hehe.


Igår kväll lyckades jag och brorsan få igång vårt älskade och mycket saknade Nintendo 64. Åhh, nostalgi. Många spel med dålig grafik, men ack så kul! Det spelar ingen roll om spelfigurerna är kantiga, så länge man njuter av att spela så har inte grafiken någon som helst betydelse. Mario Party, The Legend of Zelda (Ocarina of Time) och andra spel var något som väckte mitt intresse till liv igen. Jag behöver inte alla dessa nya spelkonsoler för tusentals kronor och toppgrafiken, för att njuta av tevespelens värld. Det är något jag inte är kräsen med! ;)


Ska ta och dra mig upp ur sängen, hitta på något. Vi hörs senare antar jag. Puss på er.




Minns ni den här?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: