2009-09-15
 21:14:57

It's over

Tjena mors.
På senare timmar fick jag fler gratulationer än väntat, mycket roligt! Även från folk man vanligen inte pratar med. Det är ju kul att folk är uppmärksamma i alla fall! Finns till och med ett par nära vänner som man inte hört av. Men men. Man kanske inte ska klaga ändå.


Strax dags att sova och avsluta födelsedagen. Ett år kvar till nästa. Känns fan deprimerande att tänka så, så det är väl lika bra att säga att jag precis fyllt år nu. Det räcker med en födelsedag om året, det är lagom. Haha! Skumt om det vore på annat sätt, vad gammal man hade varit nu i såna fall.
Så imorgon börjar jag halv nio och slutar ungefär tjugo över tre. En genomsnittlig skoldag, om ni förstår vad jag menar. Får hoppas att man inte är trött då. Så jag borde nog sova rätt snart för att förhindra trötthet. Eller så får jag dricka cola. Haha! ;)


Hoppas ni hade en minst lika bra dag som jag, godn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: