2009-09-15
 23:44:01

Desperate bloggers

Ahh... okej. Ligger och vrider mig i sängen, kan inte sova. Lycka till med att inte vara trött imorgon. Matteprov också. Great. Ännu lättare att somna.


Jag har tänkt på en sak, och det är hur desperata en del bloggare är.

1. Det är en snubbe som heter Joakim Berg (Haha, jag trodde att det var Kent-Jocke först, dumt av mig!) som la till mig på Facebook. Frågade sen vem han var men fick inget svar av honom så jag kikade lite på profilen. Det visar sig att han har en blogg som han skrivit in i Webbadress-fältet, som tydligen är störst i Luleå (tror jag... Fanns i alla fall bevis på Bloggtoppen så han ljuger inte). I alla fall. Vem är så desperat att han/hon slumpmässigt drar fram folk och lägger till dem på Facebook?


... Yeah, you get the picture.


2. Sen finns det en kille som JÄMT kommenterar i alla kändisbloggar. Varenda inlägg. "Oj, ja den jackan var fin. / Adam Lagerström." Och så vidare. Vill egentligen inte ge den här killen någon smygreklam i min blogg, han klarar sig tydligen så bra själv på att finansiera sin blogg. Men ja, om Jocke här ovan fick lite, så kan väl Adam också få lite smygreklam av mig. Varsågoda. Ni är irriterande. Och desperata.


Det var allt för mig (lovar att inte skriva mer förrän om ett par timmar åtminstone), hörs imorgon. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: