2009-07-20
 18:21:05

Fy fan för frisörer

Aaaaah. Inuti mig visste jag nog att det här skulle komma.
Skandal på frisören i Farsta Centrum! Helt otroligt.
Ni minns säkert hur vacker min frisyr blev när jag klippte mig sist. Annars så ser ni bilden nedan:





Ja, det var en fin frisyr det. Men jag har tröttnat på rak lugg och tänkte återgå till min gamla vanliga snelugg. När jag klipper mig hos Nettan på Skönhet på hörnet, brukar det alltid bli bra men kosta på tok för mycket pengar och tid.
Så jag kom på snilleblixten att klippa mig i Farsta istället. Jojo. Hade i bakhuvudet Fredriks pris som han fick betala sist. 270 kr! För en kille med ändå rätt kort hår! Ja... jag ångrade mig när hon var klar. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig...




Nä, så nöjd blev jag inte. Visserligen är det mindre slitet i topparna, men hela håret är ju slitet överallt, så det enda som skulle lösa mina problem är väl någon hårinpackning för tusentals kronor, eller att jag rakar av hela skiten som jag sparat ett bra tag nu. Jag som vill ha långt hår...

Nåja. Jag klippte topparna och luggen lite grann. Vet ni vad det gick på?
340 kronor. Fy fan alltså. Hur kan man ta nästan 400 kronor för att praktiskt taget bara toppa håret? Vilken idiot.
Jag kanske skulle ha sprungit därifrån, pekat finger och struntat i att betala, men man kan ju inte alltid göra som han i Burger King-reklamen. Så smidig är jag inte heller.


Anonym

jag betalade 1500 hehe XD fast det var fargning ocksaXD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: