2009-04-17
 18:49:24

Ännu mer besviken.

Såg ni "Vakna! med the Voice" igår eller läste ni Expressen idag? Det har startats ett bråk angående Katrin Zytomierskas påståenden gentemot Charlotte och Nicola Perrelli, att någon av dem ska ha varit otrogen, och nu väljer det separerade paret att stämma Zytomierska, som kommenterar det som: "Jag ser inte allvarligt på att de stämmer mig, det låter lite spännande egentligen. Jag ser faktiskt fram emot det - jag har aldrig varit med om det förut." Jag blev lite besviken när jag läste att hon sagt det. Spännande? Ser fram emot det?
Jag har alltid tyckt att hon är cool för att hon vågar säga det hon tänker på och att hon står för det hon säger. Men det där var väl ändå att gå lite för långt. Ja, det är ju synd att hennes typ av personlighet ska få såna konsekvenser.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: